انریکه: کاش فصل نقل و انتقالات زودتر تمام شود

 

در حالیکه دو هفته دیگر، فصل نقل و انتقالات اروپایی به اتمام می رسد هر روز شایعه و اخبار جدیدی در مورد جدایی پدرو از بارسلونا به گوش می رسد.


 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که به پایان روزهای حضور پدرو در بارسلونا نزدیکتر می شویم. پس از اتمام کابوس وار سوپرکاپ اسپانیا برای بارسا، حالا همه منتظر نهایی شدن انتقال پدرو به منچستریونایتد هستند. 

لوئیس انریکه که تیمش شب گذشته نتوانست از سد بیلبائو گذر کرده و فاتح سوپرکاپ شود، در نشست خبری پس از این بازی و در مورد وضعیت پدرو به خبرنگاران گفت:"امیدوارم فصل نقل و انتقالات هرچه زودتر تمام شده و بدانم که روی چه بازیکنانی برای فصل جدید باید حساب کنم. وضعیت پدرو به گونه ای است که تمرکزکردن برای او کار دشواری شده است.با این حال در مقابل بیلبائو او حداکثر تلاشش را کرد و همان طور که انتظار داشتم بازی کرد. باید ببینیم که در ادامه چه پیش خواهد آمد." 

انریکه در مورد دروازه بان اول بارسلونا در فصل جدید گفت:" فصل گذشته براوو در لالیگا برای ما بازی کرد و تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری اما این دلیل نمی شود که در فصل آتی نیز چنین اتفاقی تکرار شود. به هیچکس قول فیکس شدن نداده ام و انتظار دارم که هر دو دروازه بانم آماده باشند. همه چیز به نظر من و بازدهی خود آنها بستگی دارد."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:14 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.